Sátor
1.) SZERKEZET + 2.) TETŐ + 3.) OLDALFAL + 4.) KIEGÉSZÍTŐK
Összecsukható Popup sátor SZERKEZET
3 x 3 M (30x30mm) 15 900 Ft
3 x 3 M (40x40mm) 15 900 Ft
3 x 4.5 M (30x30mm) 15 900 Ft
3 x 4.5 M (40x40mm) 15 900 Ft
4 x 4 M (40x40mm) 15 900 Ft
3 x 4.5 M (30x30mm) 15 900 Ft
3 x 4.5 M (40x40mm) 15 900 Ft
4 x 4 M (40x40mm) 15 900 Ft
Utómunka, molinó konfekciónálás
Utómunka lehetőségekl:VisszahegesztveBujtatóvalKarabinerrelAngol-szíjjalSzélcsatornával30cm -ként ringlizve
Szeretnél többet megtudni az utómunkáról, molinó konfekciónálásról akkor itt megtalálod
Tudnivaló, Ismertető
Honnan tudom milyen anyagot válasszak
Segítűnk megismerni a molinó anyagát, hogy könnyebb legyen eldőntened melyik a legjobb választás Számodra.
Hogyan készíthetem el a grafikámat
Anyagleadási segítség nyagyméretű grafikák leadásához
További ismertetők, érdekességek
Itt találhatod ismertetőinket és segédleteinket.
TervezdMagadVelünkrollup grafikádat
Amennyiben Te vagy grafikusod készíti a rollup grafikát akkor nincs más dolgod mint a sablonunkat letölteni és az alapján elküldeni részünkre a fájlt. A grafikai sablonokat itt találod vagy a termékeknél letölheted.
Ha nem rendelkezel még grafikai anyaggal és velünk szeretnéd készíteni akkor 6000 Ft/óra szerkesztési díj elenében elkészítjük részedre
Bár a marketing táj alakult ki, a bannerek továbbra is a reklámkötegek. Akár új ügyfeleket szeretne vonzani, akár megfizethető módra van szüksége a márka forgalmazására; a nyomtatott bannerek könnyen kezelhetők, és sok gyakorlati előnye van.
2. Tartsa az előnyöket a személyre szabott bannereknek. Ez azt mutatja, hogy a potenciális ügyfelek milyen szolgáltatásokat kapnak. Képzeld el egy szakácskönyvet, amely 100 receptet tartalmaz. Ez hasznos, de nem valószínű, hogy vonzza a fogyasztó kíváncsiságát. Azonban az ízletes, házi készítésű és tápláló receptekről szóló hirdetés, amelyet 30 percen belül a munkában töltött nap után lehet, meggyőzőbb, egyszerűen azért, mert a reklám bannerénél elmagyarázza, mit nyer.
3. A szöveg rövid és nyüzsgő megtartása több eredményt büszkélkedhet, ezért nem kell túlságosan kiábrándulnia. A banner gyakran az első benyomás, és mi a bájosabb, egy szellemes egy bélés vagy információs halom? Emlékezzünk arra, hogy a későbbiekben részletesen ismertethetjük az érdeklődőket a prospektusok, szórólapok vagy beszélgetések segítségével, de ez csak akkor lehetséges, ha először a figyelmet kapja.
4. Tartsa szorosan a kapcsolattartási adatait, de győződjön meg róla, hogy a bannerje is van! Ha egy rendezvényen van, és hálózatba kell lépnie, és nem kap lehetőséget arra, hogy beszéljen az összes résztvevővel, beleértve a legjobb kapcsolatfelvételi formát a banneren, a 10 és 20 új lekérdezés közötti különbség. Ez lehet egy merész e-mail cím vagy telefonszám, vagy a vállalati szociális média kezeli a banner alját.
- A világos és egyszerű szövegtervezés meggyőző lesz a szolgáltatástól függetlenül, miért? Az átadók, akik egyéni bannerekkel találkoznak, általában valamit csinál, ami azt jelenti, hogy nem mindig sok idő van az érdeklődésre. Gondolj bele, ha egy apró „szolgáltatási feltétel” szintű hirdetéssel haladsz egy finom nyomtatással, akkor nem szünetel egy második gondolatra, vagy elkapod a lélegzetedet. A nagy és olvasható szöveg használata jobb eséllyel vonzza a célfogyasztókat, akár közeli, akár távolról.
- A fogyasztók ismerik a felső és alsó, illetve balról jobbra történő olvasást, így alkalmazzák ezt a (húzza fel) bannerre. Csak egyszerűbbé teszi, mivel az alapvető szolgáltatása könnyen megérthető és könnyen megjegyezhető lesz.
- Sokan a képminőség biztos üzleti mutatója, ezért győződjön meg róla, hogy az Ön által használtak egyenlőek. Legyen Ön a logó vagy a termékkép, győződjön meg róla, hogy az Ön által használt képek sugározzák a minőséget, amelyet az ügyfeleinek nyújtanak.
- A színek színe soha nem bántott senkit, ezért ne féljen játszani a raklapjával. A logójával vagy a vállalati színekkel való összehangolás segít abban, hogy bannerje kiemelkedjen egy eseményen, és biztosan bűvöli a varázsát és a professzionalizmust. Ne feledje, hogy az élénk színekkel ellátott nyomtatott bannerek figyelemfelkeltőek, de ne feledje, hogy nem zárhatják ki a szöveget.
- Költségvetés PVC anyag
- Standard PVC anyag
- Mesh vászon anyag
- Blokkoló anyag
Az egyéni bannerek hatékonysága nem titkos, de nem kell dráganak lennie. Ha szűkös költségvetést használ, akkor a „költségvetési anyag” hasznos lesz, ha nyomtat egy banneret. Olyan PVC anyagot használ, amely mind a szabadban, mind a szabadban használható, és éles pillantást fog adni a designra. Ez különösen akkor hasznos, ha „egyszeri ajánlat” vagy más ideiglenes promóció van, mivel az egyszer használatos.
A rendezvényeken történő reklámozás során a „standard anyag” biztosan megteszi a trükköt. Erősített PVC anyagból készül, ami erősebb, mint a költségvetési anyag. Ez ötvözi mind az esztétikai, mind a gyakorlati tulajdonságokat, így költséghatékony hirdetésnek számít a vállalkozásának. Az ezzel az anyaggal készült személyre szabott bannerek éles és feltűnő minőségűek lesznek, vízálló tulajdonságokkal, amelyek alkalmasak arra, hogy kívül vagy kívül is legyenek. Az anyag tűzálló is; gondoskodjon arról, hogy bárhol és átugorja az unalmas szabályokat.
A szabványos anyaghoz hasonlóan a „hálós vászon” különösen a szabadtéri rendezvényekre kiváló. A hálóvászonból készült egyedi bannerek megjelenítik a tervezést, apró lyukakkal az anyagban. Ez segít a bannernek a szeles foltok ellen, és megtartja azt a hidegtől.
Ha olyan szalagot kell nyomtatnia, amely élesnek és tisztanek kell lennie minden szögből, a „fáradságos anyag” használatával biztosan támogathatja szolgáltatásait. Ez az erős anyag a standard anyag minden előnyével rendelkezik, de egy lépéssel tovább halad, mint más nyomtatott bannerek. A vastag anyag lehetővé teszi a kétoldalas nyomtatást és a fény megakadályozását, hogy a személyre szabott banner élénk és látható legyen.
4 EGYÉNI BANNER NYOMTATÁS SZÖVEGES TIPPEK:
1. A tervezés egyszerű, mint pite. Írás előtt hozzon létre egy brainstormot, és írja le, mi a reklám banner célja. Például, hogyan és milyen környezetben fogja használni? mit akarsz átadni az egyes járókelőknek?2. Tartsa az előnyöket a személyre szabott bannereknek. Ez azt mutatja, hogy a potenciális ügyfelek milyen szolgáltatásokat kapnak. Képzeld el egy szakácskönyvet, amely 100 receptet tartalmaz. Ez hasznos, de nem valószínű, hogy vonzza a fogyasztó kíváncsiságát. Azonban az ízletes, házi készítésű és tápláló receptekről szóló hirdetés, amelyet 30 percen belül a munkában töltött nap után lehet, meggyőzőbb, egyszerűen azért, mert a reklám bannerénél elmagyarázza, mit nyer.
3. A szöveg rövid és nyüzsgő megtartása több eredményt büszkélkedhet, ezért nem kell túlságosan kiábrándulnia. A banner gyakran az első benyomás, és mi a bájosabb, egy szellemes egy bélés vagy információs halom? Emlékezzünk arra, hogy a későbbiekben részletesen ismertethetjük az érdeklődőket a prospektusok, szórólapok vagy beszélgetések segítségével, de ez csak akkor lehetséges, ha először a figyelmet kapja.
4. Tartsa szorosan a kapcsolattartási adatait, de győződjön meg róla, hogy a bannerje is van! Ha egy rendezvényen van, és hálózatba kell lépnie, és nem kap lehetőséget arra, hogy beszéljen az összes résztvevővel, beleértve a legjobb kapcsolatfelvételi formát a banneren, a 10 és 20 új lekérdezés közötti különbség. Ez lehet egy merész e-mail cím vagy telefonszám, vagy a vállalati szociális média kezeli a banner alját.
ENGEDÉLYEZZE A NYOMTATOTT BANNERBÜFÉT AZ ALÁBBI HIRDETÉSI TERVEZÉSI TIPPEKKEL:
Egy rövid figyelemfelkeltő világban nem mindig könnyű hatékony reklámanyagot létrehozni. Az innováció számos stratégiából származhat, így kreatívvá válhat, ha bannereket nyomtat ezekre a tippekre;itt mit kell szem előtt tartani:- A világos és egyszerű szövegtervezés meggyőző lesz a szolgáltatástól függetlenül, miért? Az átadók, akik egyéni bannerekkel találkoznak, általában valamit csinál, ami azt jelenti, hogy nem mindig sok idő van az érdeklődésre. Gondolj bele, ha egy apró „szolgáltatási feltétel” szintű hirdetéssel haladsz egy finom nyomtatással, akkor nem szünetel egy második gondolatra, vagy elkapod a lélegzetedet. A nagy és olvasható szöveg használata jobb eséllyel vonzza a célfogyasztókat, akár közeli, akár távolról.
- A fogyasztók ismerik a felső és alsó, illetve balról jobbra történő olvasást, így alkalmazzák ezt a (húzza fel) bannerre. Csak egyszerűbbé teszi, mivel az alapvető szolgáltatása könnyen megérthető és könnyen megjegyezhető lesz.
- Sokan a képminőség biztos üzleti mutatója, ezért győződjön meg róla, hogy az Ön által használtak egyenlőek. Legyen Ön a logó vagy a termékkép, győződjön meg róla, hogy az Ön által használt képek sugározzák a minőséget, amelyet az ügyfeleinek nyújtanak.
- A színek színe soha nem bántott senkit, ezért ne féljen játszani a raklapjával. A logójával vagy a vállalati színekkel való összehangolás segít abban, hogy bannerje kiemelkedjen egy eseményen, és biztosan bűvöli a varázsát és a professzionalizmust. Ne feledje, hogy az élénk színekkel ellátott nyomtatott bannerek figyelemfelkeltőek, de ne feledje, hogy nem zárhatják ki a szöveget.
MILYEN NYOMTATOTT BANNERANYAG MŰKÖDIK LEGJOBBAN A MÁRKÁM SZÁMÁRA?
A reklámnyomtatás egyszerű feladat lehet, és a különböző stílusok közül választhat, biztosan van valami, ami megfelel a marketing eszköztárának. A banneranyagot azonban gyakran figyelmen kívül hagyják, annak ellenére, hogy a gyakorlati előnyök a promóciókat befolyásolhatják. Íme, hogy mi áll rendelkezésre:- Költségvetés PVC anyag
- Standard PVC anyag
- Mesh vászon anyag
- Blokkoló anyag
Az egyéni bannerek hatékonysága nem titkos, de nem kell dráganak lennie. Ha szűkös költségvetést használ, akkor a „költségvetési anyag” hasznos lesz, ha nyomtat egy banneret. Olyan PVC anyagot használ, amely mind a szabadban, mind a szabadban használható, és éles pillantást fog adni a designra. Ez különösen akkor hasznos, ha „egyszeri ajánlat” vagy más ideiglenes promóció van, mivel az egyszer használatos.
A rendezvényeken történő reklámozás során a „standard anyag” biztosan megteszi a trükköt. Erősített PVC anyagból készül, ami erősebb, mint a költségvetési anyag. Ez ötvözi mind az esztétikai, mind a gyakorlati tulajdonságokat, így költséghatékony hirdetésnek számít a vállalkozásának. Az ezzel az anyaggal készült személyre szabott bannerek éles és feltűnő minőségűek lesznek, vízálló tulajdonságokkal, amelyek alkalmasak arra, hogy kívül vagy kívül is legyenek. Az anyag tűzálló is; gondoskodjon arról, hogy bárhol és átugorja az unalmas szabályokat.
A szabványos anyaghoz hasonlóan a „hálós vászon” különösen a szabadtéri rendezvényekre kiváló. A hálóvászonból készült egyedi bannerek megjelenítik a tervezést, apró lyukakkal az anyagban. Ez segít a bannernek a szeles foltok ellen, és megtartja azt a hidegtől.
Ha olyan szalagot kell nyomtatnia, amely élesnek és tisztanek kell lennie minden szögből, a „fáradságos anyag” használatával biztosan támogathatja szolgáltatásait. Ez az erős anyag a standard anyag minden előnyével rendelkezik, de egy lépéssel tovább halad, mint más nyomtatott bannerek. A vastag anyag lehetővé teszi a kétoldalas nyomtatást és a fény megakadályozását, hogy a személyre szabott banner élénk és látható legyen.